Härligt Väder ! :D

Får bli ett lite sent god morgon men bättre sent än aldrig :)

Vaknade upp hos Julia vid 9 tiden och gick och gjorde mig i ordning och sen så gick vi ner och åt frukost medans Thea höll på att ta fram allt så spelade jag lite Nitendo DS och sen så kollade vi på Pippi hihii :) Efter vi ätit och borstat våra tänder så gick vi ut och solade så har fått lite sol bränna på mig gillar´t STOORT :D Sen så åt vi lite Vok och drack saft till det och sen så gick vi hem till mig så packade jag upp mina sov saker och fixade lite sen så gick vi till Konsum och köpte en Tutti frutti Weekend påse och jag trodde att det inte skulle vara gott med det var riktiigt gott nu så ska jag till Julia så ska hon jag och Mathilda cykla ner till fotbolls planen och skjuta lite på mål och sen vid 5 så ska jag träna och sen efter vid 7 så kommer släkten så ska vi fira Alle ! :)

Hejjs hejjs så länge så skriver jag mer ikväll (: <3


Guttans !!


Kommentarer
Postat av: julia som har bloggen ^^

Förlåt Jossan :/ <3

2010-07-18 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0