God morgon ! :)

God morgon bloggläsare ! :)

Har ni sovit gott ? Jag har sovit jätte skönt men jag hade ställt klockan på 07.45 så jag skulle hinna göra mig i ordning innan jag ska till Julia vid 9 och äta skons muums :) Outfiten idag är svarta shorts , vit linné och en vin röd kortarmad tröja :) Nu så ska jag skriva lite här sen så ska jag logga in på Facebook och läsa Kissies blogg och sen blire det att kolla på mina mail med sen så blir det att gå bort till Julia och äta frukost som sagt hiih :)
Jag uppdaterar mera sen och då så ska jag berätta lite om hur dagen ska se ut och så vann Brasilien igår med mot Nordkorea med 2-1 .. :)

Puusss på er :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0