God morgon sötfisar ;)

God morgon sötfisar ;)

Har ni sovit gott ? Själv så har jag sovit jätte skönt :) Idag så vaknade jag redan vid 8 och gick upp och tvättade mitt hår och packade i det sista till Öland så nu har jag rent och frecht hår och färdig packade till Öland hihi :) Sen så fönade jag mitt hår och sen plattade jag det och sen så sminkade jag mig och tog på mig lite kläder , outfiten är : Svarta leggings , svarta strumpor och en svart knall rosa tunika som spänner åt i midjan :) Ska snart fixa i ordning lite frukost till mig sen så får jag se vad jag ska göra ringa Julia kanske ! Aa , så blir det någ hihi :D

Puss och hej jag gillar dig :* <3

 


Jag i skolan :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0