God morgon sommar barn <3

God morgon alla sommar barn :) <3

Vaknade mitt i natten av att det var så otroligt varmt i mitt rum så jag gick och lade mig i tv:e rummet och kollade på tv:e och strax där efter somnade jag ;) Vaknade vid 10 tiden idag och gick upp på toaletten och tvättade mig i ansiktet och borstade håret och lite så ! Sen så tog jag på mig lite kläder och outfiten är : Rosa shorts , ljus grått linne och grå:a strumpor (lite enkelt) sen så satt jag upp håret i en häst svans och satt upp luggen :) Sen så satt jag mig här och ska snart ta fram lite frukost ! :) Vet inte vad jag ska göra idag .. är det någon som vill hitta på någoting är det bara att ringa på min mobil (mp) :)

Seaa :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0