God morgon alla :) <3

God morgon bloggläsare ! :)

Jag har sovit hela natten under det varma täcket , hur har ni sovit ? Jag vaknade vid 9 tiden och fixade lite med min mobil med spellistor och lite sånt och sen bäddade jag min säng och fixade lite i mitt rum och sen så gick jag och gjorde kig i ordning , outfiten är: Vita mjukis byxor , svarta strumpor , svart linne och en vinröd kortarmad tröja efter som här i lilla Åseda är det inte så specielt fint väder idag sad face :/ Vid 11 tiden så ska jag åka in till Stan med Pappa och Alle och jag ska någ köpa en vit tröja som jag inte köpte förra gången jag var i stan hiihii :) Sen vid 3 så ska jag till Mamma oxå och sen på kvällen blire att äta Tacos mummss mysig dag får vi hoppas ;d

Kramiiiiiss (L)

Jag kom i 7C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0