God morgon :) <3

God morgon finns inget annat att säga på morgona ! :)

Vaknade vid 9 tiden av att Mamma , Peder och lilla Tyra kom och gav Alle frukost på sängen :) Klädde på mig och fixade i ordning mig och jag satt bara på mig en enkel sommar klänning efter som att vi ska ha lite fest för Alle :p
Vet inte riktigt vad jag ska
göra idag för Julia och Jossan är ju på Öland och Tova är hos Alexandra i Braås :/ Är det någon som vill va så är det bara att ringa på mobilen eller hem nummret till Mamma (mp) Nu så ska jag äta lite frukost och sen så ska jag borta mina tänder och fixa i ordning det sista i mitt rum och lite så (:

Seeaaa ;* <3

Jag på mjukis dagen ;p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0