Dagen lite !

Så här har dagen sätt ut : först så vaknade jag vid 9 tiden och gick upp och gjorde mig i ordning och gick ner och åt frukost och satt mig vid datan och fixade lite :) Sen så ringde jag Julia så cyklade jag till henne vid 10 tiden och så spelade vi kubb med Mathilda oxå och Mathilda vann :/ Sen så cyklade Julia och jag och köpte mjukglass och sen åkte vi hem igen och då spelade vi kort (Skit gubbe) och sen så såg Julia en svanslös katt komma ut genom en buske och då tog vi hand om den lite sen skulle Julia och Mathilda iväg och äta hos doms farmor och farfar och då stannade jag hemma hos dom och tog hand om kattungen hiihii :) Sen kom dom igen och då cyklade vi till Preem och köpte godiis och sen så cyklade vi hem till mig och då åt jag lite och sen så åkte vi ner till fotbolls planen och sköt lite på mål och spelade match med Linus o Hugo hiihi vi vann (säger vi) :) Blev ett låångt inlägg med det bara flyter på hahha :) Ska skriva detta inlägget med sen så ska jag skriva ett till ska fixa lite saker innan det bara (:

Puss o kraaaam på dihh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0