Dagen lite hihi :]

Så här har dagen sätt ut : Först så vaknade jag vid 10 tiden och gjorde mig i ordning och sen ringde Elin och då cyklade jag upp till henne sen så spelade vi lite spel , sen så cyklade vi till Grillen och åt lite där sen så cyklade vi upp till mig och jag packade lite sov grejor och jag skrev lite på min blogg och så skrev jag in i min dagbok också :] Sen så cyklade vi och köpte glass och sen så cyklade vi till Elin igen och gjorde inte så jätte mycket vi åt lite mat och lite så :) Sen så tog vi våra cyklar och cyklade till golf banan och spelade minigolf och Elin vann fast det var ganska jämt endå , Elin fick 64 och jag fick 72 ;) Cyklade sen hem till Elin och hämtade pengar till film och lite gott till det och det blev Alvin och gänget 2 så nu så har jag sätt den *stolt* och den var riktigt rolig och bra :) Ställde sedan ut våra cyklar i garaget och sen så gick vi och lade oss men jag gick in på datan lite och skriver lite här och Elin läser bok :} Ojojoj vilket långt inlägg det blev idag men men så blir det när man har roliga saker att berätta hiihii :* Skriver god natt och lite mer i nästa inlägg , inte så många inlägg idag men har varit ute mest :)

Hejdå så länge ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0