Sorry ;/

Förlåt för att jag inte har bloggat så jätte mycket idag men Mormor kom efter har legat på sjukhus och då ville jag inte vara på datan utan umgås med henne:) Och sen så har jag varit ute och solat och varit i Näshult ;) Sen när jag kom hem så duschade jag och sen så åt vi så kunde inte blogga fören nu ledsen ;/ Men hoppas att det är okej att jag bloggar mycket på kvällarna istället för då har jag tid ;D Så har inte varit med någon idag för Julia är på väg hem från Kroatien och Jossan har åkt till Öland och alla andra är väll i Fagerhult och Mamma jobbar men imorgon så ska jag va med Julia och sen på Lördag så åker ju jag till Borg Holm happy face :) Men nu så ska jag läsa allas bloggar och logga in på Facebook , opss detta blev ett långt inlägg men whatever ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0