Sorry :/

Förlåt för att jag inte har bloggat så jätte mycket idag men det är för först så gick jag upp till min Mamma och hämtade lite kläder som jag skulle ha med mig till Anneli och sen så ringde Wilma och frågade om vi skulle hitta på någoting och då gick jag till Wilma en stund och sen så åkte vi till Skåne och det tar 3-4 timmar dit upp:) Men i alla fall dagen har varit rättså lugn ändå , när jag var hos Wilma så pratade vi mest och åt glass och hoppade lite studsmatta och det var roligt ;D När jag kom ner till Anneli så gick jag in i det rummet där jag ska sova och packade upp och fixade lite och sen så hoppade jag i poolen och låg där i en timma kanske ! :) Men nu så ska jag borsta mitt hår för det är rättså rufsigt efter badet hihi ^^ :* <3

Skriver mera senare I PROMES (L)



Kommentarer
Postat av: Moja

NICE SITE WELL DONE

2011-01-18 @ 09:58:26
URL: http://moja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0