Ska snart åka :]

Ska snart åka Mathilda skrev ett sms att dom kommer vid 15 - 10 i 2:) Har satt min mobil på laddning så ska bara vänta på att den en full laddad och sen så är jag klar för att åka:D Kommer att sakna er jätte mycket blogg läsare men jag ska försöka ett inlägg varje dag , hihi jag vet att jag sagt det många gånger men men ;P Sitter just nu och lyssnar på Party In The U.S.A med Miley Cyrus:) Har loggat ut från MSN nu också , så högst upp på listan just nu står det : ÖLAND MED JULIA SVAHN:D Detta blir det sista inlägget för jag ska stänga av datan nu för jag orkar inte vara inne längre på datan:/ Hoppas att ni får en bra dag alla läsare och att ni får finare väder än vad det är nu:) Men innan jag ska stänga av datan så ska jag läsa allas bloggar och logga in på Facebook och radera alla mina Mail och så ska jag stänga av Pappas data sen , och sen så ska jag gå ut och kolla vad Alle och hans Kompis gör :}

♥ Älskar ER Puss Och Kram Till ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0