Ren och fräsch, älskar :*

Nu så har jag duschat och tvättat mitt hår och håller just nu på att ladda upp mina bilder på mitt rum hemma hos Pappa + min gaderob:) Förra gången jag tog på mitt rum var hemma hos min Mamma då ;) Och så har jag pratat med Julia och jag ska dit på Söndag och hennes Pappa och Storasyster kommer och hämtar mig vid 1 eller 2 så åker vi till Högsby och sen tåg till Kalmar:) Sen där på Tisdagen så ska vi åka till Ölands djurpark ;] Så då kan jag ju inte blogga kanske så jätte mycket men jag kan nog ett inlägg varje dag kanske eller vi fårse när jag är på Öland ^^ :} Men nu så ska jag visa mitt rum här hemma hos min Pappa och min lilla gaderbob:) <3













Inte så jätte bra bilder men i alla fall :p


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.

2010-07-22 @ 21:20:33
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0