Om en stund (:

Min Pappa och min Storebror och Jonas skulle till Ikea så vi kan inte lämna hundarna hemma själva så då måste vi vänta en stund tills dom har kommit hem så då hinner jag blogga lite innan vi ska åka Motor Cykel:) Jag har inte så jätte mycket att prata om för det har inte hänt så jätte mycket under dagen än.. Men imorgon åker vi hem inte så roligt men det ska bli roligt att träffa mina vänner i alla fall ;) På Fredag och Lördag är det Olsmässan fast jag ska inte gå för inga av mina Kompisar ska gå och så skulle inte Kalle Kristiansson komma heller så då blir det inte så roligt :/ Men jag ska gå på Marknaden på dagen och sen så ska jag fråga Julia Svahn om vi ska sova över hemma hos henne för Pappa ska gå till Parken och Alle med så jag vill inte vara ensam hemma hihi jag är feg jag vet ^^ :) Men sen så ska jag och Julia kanske åka tåg ner till Anneli efter Olsmässan där på Måndagen det är inte riktigt bestämt än men jag tror det och då måste vi ju beställa biljetter också men det löser sig säkert:) Och sen den 9 Augusti så fyller ju jag år också JIPPI :D Och den 14 ska jag och min Mamma och min Lillasyster Tyra åka till Astrid Lindgrens värld kanske inte så roligt för mig men jag gör det för min Lillasyster hihi *blink* ;) Och sen den 18 så börjar vi skolan och jag börjar sjuan hoppas att det inte blir för svårt med prov och läxor och sånt (: Ett långt inlägg men det bara rullar på här på talgentbordet (Stavning) ^^ :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0