Min Älskade Blogg:*

Hejj Allihopa:D ♥

Vad skönt att vara hemma igen från Öland och Viserums marknad:) Jag skulle bloggat igår men Mamma hade råkat spilla vatten på datan men nu så funkar den igen:) Det har varit jätte roligt på Öland med bästa Julia:) Vi har varit och kollat på Bio och vi kollade på Komisarie Späck och den var jätte bra , men morden va lite över drivna *hihi* ;) Sen så har vi varit uppe i fyren Långe Jan och vi var 42 meter upp i luften och så var det 197 trappsteg så man blev lite trött:] Jag lovar att jag ska blogga jätte mycket nu för jag ska inte iväg på hela veckan så ska bara ta det lugnt denna veckan och ligga framför datan och bara mysa och chilla ^^ :) Var på Viserums marknad igår och idag med och det var jätte roligt , jag , Julia och Jossan sov hos min Mormor också och det var jätte mysigt:* Men nu så
ska jag lägga upp alla mina nya bilder som jag har tagit på Öland inte så många men i alla fall det är några stycken i alla fall:}


Skriver Mera Sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0