Mat~Dagbok~Näshult

Först så åt jag lite mat och sen så gick jag upp och skrev in i min dagbok och efter jag hade skrivit in i min dagbok så skulle jag plocka in min tvätt som Mamma hade tvättat men det var inte torrt så får vänta tills ikväll :) Sen så packade jag väskan till Näshult för vi ska åka dit och Bada lite och sen så ska jag vänta tills Tova ringer så ska vi va lite för Jossan kunde inte va idag för hon gick upp vid 5 och åkte och fiskade redan vid 6 och var kvar där till eftermiddagen :) Så nu väntar jag och lilla Tyra på att Mamma ska komma hem för Alle min storebror följde med och fiskade så då hade han glömt sin mobil där ute så Mamma och han var tvungna att åka dit ut och leta *Slarvig han är jämförs med mig..* Men nu så ska jag läsa Kissies blogg :*

PUSS OCH PEACE :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0