Lugn dag idag :)

Idag så har det varit en lugn dag har inte gjort så jätte mycket har inte orkat att vara ute och solat så har mest varit inne på datan och fixat i ordning lite gran :) Sen så åkte Mamma , jag och Tyra ut till Näshult och tog ett dopp och sen så åkte vi hem och då tog jag in min tvätt som entligen hade torkat och sen ringde Tova och då cyklade jag ner till henne och vi spelade lite fotboll och så kollade vi lite på tv:e och var på datan ;) Sen vid typ 10 så cyklade jag hem och tog på mig pyjamas och satt mig framför tv:en och åt glass och sen så satt jag på datan och medans den laddade så gick jag upp och hämtade mitt godiis mums :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0