Hemma från Växjö :}

Nu så har jag kommit hem från Växjö och efter jag hade varit på Bupp och gjort klart mitt första steg så skulle jag få en belöning av Mamma och jag ska lägga ut bilderna på det som jag fick av Mamma:) När jag kom hem från stan så packade jag upp mina nya saker och så packade jag till Öland också och sen så ska kanske Mamma , jag och Tyra åka till Näshult och bada och sen när jag kommit hem så ska jag duscha och fixa i ordning det sista till Öland och sen så ska jag städa mitt rum lite och blogga jätte mycket såklart eftersom jag inte gjort det så mycket och att jag inte ska blogga på nästan en hel vecka sad face :/ Men efter jag kommit hem så ska jag blogga JÄTTE mycket i promes ;] Men nu så ska jag lägga upp mina bilder dom kommer här nedan för :} ↓

En Baseboll Jacka Från Gina Tricot 249:-

Body Spray Från H&M 19.50:-

Lip Gloss Från H&M 19.50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0