Hemma från Öland ^^ :)

Hejjs allihopa ^^ :)


Nu så har jag kommit hem från Öland och det har varit jätte roligt att vara där jag kan berätta lite vad jag har gjort med både med familjen och Julia och Jossan:) Jag har varit och kollat på Kalmar - Unice *Stavning* och det var jätte roligt fast det blev 0-0 så det var det tråkiga :/ Och så har jag varit i Köpingsbadet och solat och badat och så har vi varit mycket i Färgstaden och så har vi varit och badat och solat i Bläsinge och så var jag i Borg Holm i några dagar och sen var jag på Möllstorp några dagar och det har varit jätte roligt :D <3 Dessutom så träffade jag en jätte söt kille som tyckte att jag var söt och han var 15 år gammal och han sa att jag skulle ringa han om ett år och så fick jag hans telefon nummer och han var otroligt sööt ;) Men nu när jag har kommit hem så har jag packat upp och så har jag packat till Pappa och ska snart åka dit efter jag skrivit detta och loggat in på Facebook , så skriver mera efter jag kommit hem till Pappa och packat upp och fixat lite :}

Puss Puss :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0