Good morning <3

Good morning <3

Idag vaknade jag vid 10 och låg och vaknade till lite till halv 11 och sen så gick jag och satt mig vid datan:) När jag hade satt på datan så gick jag in och kollade efter Solglasögon för det var någon som satt sig på mina blommiga jag kan visa dom på bild så dom gick sönder och dom kunde men inte laga:/ Så jag håller på att kolla på nya och hoppas att dom finns kvar i butiken för det gjorde dom inte i affären på internet ! Men what ever kollade på lite kläder på H&M sen också och där hittade jag lite presenter som jag ska önska mig när jag fyller år och summan blev : 295.50:- Och jag fick 5 saker för det och det tycker jag är rättså billigt eller vad tycker ni bloggisar ?! ;) Men nu ska jag gå och göra mig i ordning och sen kommer jag och sätter mig här vid datan igen så vi ses snart ^^

PEACE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0