God natt (Y)

Nu så ska jag gå och sätta mig och kolla på tv:e men först så ska jag borsta mina tänder och sätta i min mobil på laddning ;) Vattnade blommorna också i hela huset hemma hos Pappa för på Söndag åker ju jag till Öland på Tisdagen skulle vi till Ölands djurpark och då sa jag till Pappa istället för att ge mig pengarna på dirketen så ska jag tjäna mig till dom istället och det tyckte jag och Pappa var en bra idé så nu ska jag jobba här hemma i vårat lilla hus:) Imorgon blir det och gå på marknaden lite men jag vill sova över med någon för jag vågar inte sova ensam hemma vet inte vad jag ska göra ifall jag inte får tag i någon :/ Och så ska jag börja packa lite smått, hämta lite saker hemma hos Mamma och lite sånt blir en chill dag:) Ska gå och borsta mina tänder nu, ses imon:]

God natt älskade bloggläsare :* ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0