God morgon :*

God morgon :*

Har ni sovit gott blog readers? Jag har sovit super duper skönt och när jag vakade idag vid 10 så ville jag inte gå upp för täcket va så varmt och skönt:) Idag så ska jag åka till Öland JIIHOO ;D Mathilda och hennas Pappa Patrik kommer och hämtar mig vid kvart i eller över 2 och så går tåget vid 14.45:) Och sen så går bussen från Kalmar till Öland:) Outfiten idag är : Svart Linne , Rös Adidas Kofta , Chinos och Svarta Strumpor ;) Vädret idag är inte fint det regnar jätte mycket , men vi får hoppas att det inte regnar på Öland eller jo kanske , det är rättså mysigt och sitta i en husvagn när det regnar hihi:) Jag har redan ätit frukost så ska gå och borsta mina tänder nu tror jag sen så kommer jag och sätter mig här vid datan igen :]

Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: wilma

det regnar mest på öland, det är där ifrån det har komit :s <3

2010-07-25 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0