God morgon :] <3

God morgon bloggisar :] <3

Jag har sovit jätte skönt inatt , hur har ni sovit bloggläsare ? Hoppas att ni har sovit gott och inte drömt mardrömmar:) Idag så vaknade jag vid kvart i 9 och gick upp och tog på mig lite kläder och outfiten idag är : Jeans shorts ett grått linne och vita strumpor ;) Och i håret har jag en fläta i luggen och en häst svans:) Och efter jag hade klätt på mig lite kläder så smörjde jag in mig eftersom jag var jätte torr [: Idag så ska jag åka till Öland så detta blir det sista inlägget på nästan en hel vecka så ni vet det för jag sa ju inte det förra gången jag var på Öland :/ Men nu så ska jag äta frukost hoppas att ni får fiint väder och att ni får det bra älskar er och det vet ni :*

Puss & Kram :] <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0