Förlåt :/

Igår fick jag jätte ont i huvudet så jag orkade tyvärr inte logga in på datan hoppas att ni förstår:) <3



God morgon :* <3

Idag så vaknade jag redan vid halv 7 och gick upp och gjorde mig i ordning och fixade mig till stan:) Idag så mår jag mycket bättre har fortfarande lite ont i huvudet men ska ta en huvudvärks tablett innan jag åker till stan vid 12.00 ;) Idag kommer jag inte häller att kunna blogga så mycket för jag kommer att åka till stan vid 12 och sen börjar bion vid 14.45 och sen så vet jag inte riktigt hur länge den är men ungefär 1 ½ timma tror jag alla fall eller mer:) Om jag mår bra och inte är allt för trött när jag kommer hem så kommer jag att blogga mer :) ^^

Puss /J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0