Förlåt så jätte mycket :(

Igår så funkade inte internet så jag kunde tyvärr inte blogga då men jag lovar efter jag har kommit hem från Växjö idag så ska jag blogga jätte mycket för idag så ska jag inte va med någon för jag ska packa och duscha och fixa tills imorgon och lite så och köpa lite saker till Öland :) Igår så var dagen jätte kuul , filmen var jätte bra och efter där så cyklade jag , Julia och Elin ut till Gass sjön och badade och det var jätte sköönt ;) Efter det så cyklade vi till Elin och pratade lite tjejsnack och sen runt halv 10 så cyklade jag hem och packade upp bad kläderna och sen så gick jag upp och tog på mig pyjamas för jag var jätte trött :) Efter bion så gick vi in på Gina Tricot och där fanns det jätte fina kläder så jag hittade en Baseboll tröja som jag ska lägga upp en bild på efter jag kommit hem från Växjö :) Jag uppdaterar mycket mera sen kära bloggläsare älskar er :* <3


Puss till er ;* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0