Förlåt :/

Förlåt för att jag inte sa god natt igår men jag var så trött så jag gick jag borstade mina tänder och sen orkade jag inte gå in på datan , ledsen ;/ Men god morgon på er:) Har ni sovit gott bloggläsare? Det kan jag säga att det har inte jag , jag vet inte riktigt varför men jag har inte sovit specielt skönt ! :( Men nu så ska vi vara glada och inte ledsna eller hur? :D Idag så vaknade jag vid 10 och gick upp och gjorde mig i ordning och packade i mina saker i resväskorna och tog på mig mina lös naglar:) Jag kan ladda upp en bild när jag har kommit hem till Åseda ;) I håret idag så har jag en fläta på sneden och luggen uppsat:) Min outfit idag är : Vita Nike shorts , ett färgglatt randigt linne som jag köpte igår och grå:a strumpor:) Men nu så ska jag äta frukost ^^ :)

//Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, härmade mig lite ^^;p

2010-07-22 @ 10:57:12
Postat av: Julia som har bloggen ^^

Hihi , jag vet inte vem du är men vad har jag härmat dig med ?! :)

2010-07-22 @ 11:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0