Dagen har varit så här ..

Först så vaknade jag vid 10 tiden och gick upp och fixade mig och gick sen ner och åt frukost och gick in på min blogg och skrev lite och läste allas bloggar :) Efter det så gick jag upp och borstade mina tänder och skrev in i min dagbok och sen åkte familjen utan Alle till Näshult och var där till 3 och jag blev lite brun och det gillar vi :D Sen så åkte vi hem och då tvättade jag mitt hår och fixade mig i ordning lite sen åt vi kött och bakpotatis och sen så cyklade jag till Tova och vi spelade fotboll och så kollade vi på Spanien - Paraguay och Spaninen vann med 1 - 0 JIPPII ;D Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen så skriver jag ett god natt inlägg innan jag ska sovaa :) <3

 


Kommentarer
Postat av: Ailodaniela

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-09-15 @ 15:32:32
URL: http://ailodaniela.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0