Blir Snart :)

Jag ska snart gå ner och göra mackor till mig men jag ska vänta tills jag blir lite mer hungrigare:) Har inte så jätte mycket att skriva om.. men igår så pratade Anneli och jag om när jag och Julia Svahn ska åka till Skåne *Tåg* och vi bestämde inte denna veckan som kommer utan nästa när jag är hos min Mamma:) Men vi ska nog inte stanna en hel vecka för jag fyller ju år sen och då vill jag vara hemma i Åseda ;) Så Anneli ska ringa till Mamma efter hon kommit hem från Stockholm och fråga om det är okej och lite så och sen så ska Anneli beställa tåg biljetter wihoo kommer att bli otroligt roligt , och min Storebror ska följa med också och han ska ha med sig Rasmus Ekelund:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0