Blir inte att blogga på..

.. några timmar för snart så ska vi åka hem och det tar 3 till 4 timmar (: Har pratade med Julia också och hon är på Öland så jag kan inte sova över med henne sad face :/ Men jag kanske ska åka till Öland på Söndag och jag får och kan för då ska jag åka tåg till Kalmar med Mathilda och sen så ska jag bo i husvagn med Julia och gå på Ölands djurpark:) Hoppas jag får för Pappa och att det går också ;) Men nu så kommer jag att inte blogga på ett tag bara så ni vet men när jag kommer hem så ska jag först packa upp och sen logga in på datan och ladda upp alla mina nya bilder och lite så eftersom det inte gått när jag har varit här nere i Skåne (:

Bloggar Hemma I Åseda :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0