Till Vetlanda! :D

Har nyss ätit frukost och kollat på Hotel Gyllene Knorren. Vid kvart i 12 ska jag gå till Julia så ska vi åka till Vetlanda hon, jag och hennes familj. Har också hunnit med att damsuga mitt rum, vattnat mina blommor, duschat och gjort det allmänt mysigt i mitt rum. Lyssnat på den första julskivan också hihi. Igår vann Jay som jag redan tror att alla vet. Tyckte jag var bra men Olle skulle egentligen vinna men så blev det icke. Jag kommer förmodligen att blogga mera sen efter jag har kommit hem. Vi får se hur det blir med det. Ska lämna Fysik boken för idag och plugga satan imorgon istället. Men nu ska jag gå och borsta mina tänder. Vi hörs senare som sagt. Hoppas ni får en bra och mysig lördag!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0