The Messengers 2

Tova och Wilma sov hos mig inatt. Vart uppe till halv 4 tror jag. Vaknade vid 11. Eller jag gjorde det i alla fall och hoppade in i duschen. Efter jag hade duschat hade sömntuterna vaknat. Efter vi gjort oss i ordning lite gran gick vi ner till Bakboden och åt frukost och sen gick vi hem till mig och kollade på The Messengers 2. Den var väl sudärr. Hände inte så mycket men när det väl hände någoting så vart det väl bra. Sen kollade vi lite på tve och sen åt vi mat. Sen så gick vi och satt oss framför datorn och läste lite bloggar. Jag tror att jag håller på att börja bli sjuk faktiskt. För jag har ont i kroppen och när jag ställer mig upp efter att ha suttit ner så får jag ont i huvudet. Men vi får hoppas att det bara är idag. Nu så har Wilma och Tova gått hem och jag är hemma med pappa själv. Vet inte vad jag ska göra nu men jag tror att jag ska ringa till Julia och Jossan. Hihi, kände att det var ett tag sen jag fick prata och va med dom godingarna. Har inte träffat Julia sen julavslutningen och Jossan har jag inte träffat sens i förra söndagen så jag tycker att det är dags att träffas. Men vi hörs nog senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0