Tack Alla Fina Läsare! ♥

Idag har det varit en riktigt skön och rolig dag. Har varit ute och grillat korv med familjen och åkt pulka med syster. Hah, men det var mysigt och roligt. Har också satt i julblommor i mitt fönster så nu är det så fint så. Julia kom till mig vid 4 tiden så fikade vi på pepparkakor och mjölk och pratade en massa. Oh så kollade vi på Emil i Lönneberga. Bra program det där. Och en bra tjej är du julia. Har gjort om lite i mitt rum vid soffan för jag tyckte inte att kuddarna som var i soffan passade in med tapeten så har ändrat det nu och tagit kort, så det kommer att komma på bloggen inom kort. Har läst klart kemin läxan också oh efter träningen imon ska jag börja sätta igång med fysiken. Jag vet att det är dålig uppdatering men det är för att datorn är så SEG så jag undviker att sitta vid dator så mycket som jag egentligen gör. Men det är bara skönt tycker jag. Men nu ska jag logga in på facebook så vi hörs innan jag ska lägga mig under täcket. Hoppas ni har haft en mysig 2 advent.

/Julia ♥



LOVE YOU! <3


Kommentarer
Postat av: jossann :)

älskar dig (L)

2010-12-06 @ 19:03:58
URL: http://jossefiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0