STRÅLANDE JUL:D

Sitter hemma hos pappa och äter tomteskum och dricker julmust. Bloggade ingeting igår men det var för att det var julafton och jag ville icke sitta framför datorn då. Istället ville jag sitta och umgås med min fina släkt och öppna fin fina julklappar. Jag fick bland annat: en kamera (den jag lade ut på bloggen), massa filmer, kläder, och lite små saker. Kom hem vid halv 12 tiden och packade upp mina nya saker och sen spelade jag Wii med brodern min. Sen gick jag och lade mig vid ett tiden och somnade på direkten. Vaknade vid 10 i 10 och låg kvar och kollade på alla mina nya saker och sen gick jag och åt frukost, packade väskan till pappa och gjorde mig iordning. Sen åkte jag till pappa och packade upp och sen satt jag mig här. Snart ska vi åka till min farbror och där är även min faster och hennes man. Och Anneli's söta hundar. Kommer nog att få min Onepiece ikväll och pengar. Fick present kort igår också. 500:- på H&M och 300:- på JC. Och så fick jag 500:- av min mormor och morfar också så nu har jag entligen pengar igen. Kommer förmodligen att få det ikväll också. Riktigt nice. Men nu ska jag damsuga mitt rum. Hörs kanske ikväll. Önskar er en mysig kväll.

/Julia ♥


En choklad kopp, 250:-, ett doft hjärta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0