Raise Your Voice

Jag har tyvärr blivit sjuk och jag är riktigt ledsen över det faktiskt. För då kommer jag nog inte orka/kunna vara med på nyår imorgon. Och det känns väldigt tråkigt att inte få fira det nya året med familj och vänner. Men jag får i alla fall se hur jag mår imorgon. Har inte gjort så mycket idag. Har kollat på Bröderna Karlsson och Raise Your Voice. Och så har jag kollat på Top Model 13 finalen. Oh det var Nicole som vann. Åh, jag vill så gärna vara frisk. Varför kunde jag inte blivit sjuk efter nyår istället?! Vill färga och klippa mitt hår inom kort tid också. Men nu ska jag nog kolla på Ung&Bortskämd. Hörs kanske senare.

/Julia ♥


By: Julia Widjestål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0