Onsdag 8 December 2010

Skolan gick snabbt idag. Hade samhäll, matte, idrott, kemi. Allt var roligt och jag ligger inte efter i matten längre nu så det är skönt. Gjorde klart diagnosen idag i skolan för jag gjorde den inte i söndags för jag orkade inte för jag ville hellre vara med Jullan. Imorgon är det Lucia cup igen och då kommer vi att äga ''får vi hoppas'' tror dock inte det men vi får väl hålla tummarna i alla fall(Y) Ska gå upp på mitt rum nu och tända lite ljus och chilla och ha det mysigt lite. Inte ofta man har tid att göra det så man får väl passa på medans man har tid. Ska plugga på fysiken också, tråkigt. I julklapp önskar jag mig P¡nks nya skiva. Den värkar riktigt bra. Har ni sätt den på reklamen? Kollade på Hotell gyllene knorren också och dom som kom ville ju inte ha något färgglatt så hoppas att Isadora tar bort slingerna i håret och kläderna så kommer hon bli JÄTTE söt. Men nu ska jag logga in på facebook efter, chilla sen plugga, på kvällen bonde söker fru sen sova. Hörs senare ska jag försöka.

/Julia ♥



9 Dagar Kvar Till Julavslutning & 16 Dagar Till Julafton! :*


Kommentarer
Postat av: Sofia BÄSST!

Yeeeah! fan vad jag längtar t julafton asså daa!



Hihi! <3 :)

2010-12-08 @ 19:13:25
URL: http://sofiarudbeeck.blogg.se/
Postat av: Jacobvanessa

Very impressed!

2011-07-19 @ 08:13:08
URL: http://jacobvanessa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0