MINI JUL MED FIN FINA VÄNNER! ♥

Vaknade vid kvart i 10 idag. Har hunnit med att duscha, måla naglarna och fixat mig för eftermiddagen för då blir det fika på Bakboden med fin fina vänner, mycket mysigt. Har inte gjort så mycket idag bara tagit det lugnt och försökt ta bort allt damm jag hade i mitt rum och jag lyckas dock inte så bra. Jag brukar ha det rent och så men  nu när solen lyser in i rummet så kommer allt damm fram, gillas inte. Jag har blivit riktigt dålig på att lägga ut dagens outfit. Men det är för att det blir mycket roligare om det inte kommer precis varje dag tycker jag. Som jag gjorde innan. Men julaftons kläderna kommer att komma på bloggen i alla fall och nyårs kläderna. Igår var jag inne i stan igen fast med Jullan istället. Jag hittade lite små saker till mig sjäv och dom sista julklapparna. Så nu är allt det fixat och klart. Men nu så ska jag ta en buss till Åseda tror jag för jag ska till pappa och hämta kläder och sen ska jag köpa halstabletter för jag har ont i halsen. Så hörs kanske senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0