Min Kväll Ska Vara I Skolan

Kom hem från växjö för ett tag sedan. Packade upp väskan och så packade jag igen för imorgon ska jag och några till tjejer spela innebandy efter skolan. Kommer att bli roligt. Och jag ska stå målvakt. Hih, vi får vi se hur detta kommer att sluta. Ikväll kommer jag att egna min tid åt att vara i skolan till klockan blir 20.00 för det är nämligen öppet hus. Så mamma kommer att komma och hämta mig vid kvart i 6 så ska mamma vara med mig på svenskan och sen ska jag vara själv på syslöjden. Men eftersom mamma kommer strax måste jag ha hunnit med lite andra saker så detta inlägget får inte bli så långt. Vi hade förhör idag som sagt och det gick galant. Man kunde ha 36 poäng och jag tror jag får 35. Och om man fick över 32 poäng får man VG. Så jag tror att jag får det. Men nu ska jag fixa lite andra saker. Vi hörs nog efter jag kommit hem från skolan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0