MIN KAMERA! ♥

Sitter just nu här framför datorn och borstar mina tänder. Har nyss gjort mig iordning för att bege mig till Julia och där kommer Jossan också att vara. Tror att det kommer att bli en kanon bra dag med dom två. Jag ska ta med mig min kamera så bilder kommer nog att komma på bloggen senare ikväll ifall jag orkar. Och det tror jag att jag orkar. Vaknade vid tjugo över tio idag. Väldigt skönt att få sova ut. Jag var inte uppe så länge igår heller så jag känner mig utvilad. Min outfit som jag har på mig idag kommer förmodligen också komma på bloggen idag. Men, den syns inte så mycket ändå. Men ansiktet syns och tunikan som jag har på mig. Eller jo, den syns rättså mycket nu när jag kollade. Men nu ska jag borsta klart och sen ska jag ringa Julia. Ska be att pappa kör mig till Konsum också så jag kan köpa halstabletter. Har riktigt ont i halsen. Hörs senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0