Lev I Nuet, Livet Är För Kort För Att Sörga Hela Tiden! (L)

Jag vet att jag inte bloggar bra men igår funkade inte internet så jag kunde inte vara på datorn på hela dagen men det var rätt skönt ändå faktiskt. Men idag funkar internet och jag kan sätta mig framför den. Efter skolan gick jag till tandläkaren och jag hade inga hål men det andra saken vill jag inte berätta för det är jag fortfarande lite ledsen för än, men en annan gång kommer ni säkert få veta det. Har pluggat lite gran också men sen har jag inte gjort så mycket mera. Imorgon kommer jag inte ha någon sovmorgon. Rättså surt men jag får väl bita ihop. Jag har det i alla fall varannan vecka och det är bra. Är det någon mer än jag som följer Hotel Gyllene Knorren? jag tycker faktiskt att den är bra. Jag tycker Isadora är så söt men hennes klädstil och hårfärg är väl inte så fint men själva hon är söt tycker jag. Vad tycker ni? Den är väl lite långtråkig men det kommer väl att bli bra nu när det blev fullbokat, haha. Ska snart gå upp och lägga mig för jag börjar bli lite trötter känner jag. Denna veckan har vi inga läxor = riktigt skönt & chill. Vi har fysik prov på torsdag nästa vecka så det är bara det jag behöver öva på denna veckan annars är det lugna puckar. Men vi hörs nog imon. Godnatt!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0