KALMAR! :D

Idag har jag varit i Kalmar med Julia. Hittade en hel del faktiskt. Tror inte att jag lägger ut det på bloggen för det orkar jag inte. Men jag hittade ett halsband, ringar, två tröjor, en stickad tröja och en LDB tvål som var på rea. Men jag har frysit en hel del också. Nästan hela dagen. Och så har jag haft ont i huvudet och halsen. Så när jag väl kunde köpa min efterlängtade halstabletter blev min lilla hals lite bättre i alla fall. Sov hos Julia från tisdags tills idag också så det var därför jag inte bloggade igår. Det ber jag om ursäkt för. Somnade vid 11 tiden och steg upp vid kvart i åtta idag för att vi skulle åka till Kalmar. Men vi var fortfarande jätte trötta så vi snoozade till åtta. Somnade i bilen sen också så blev jag mycket piggare än vad jag var på morgonen. Har nyss tagit på mig mjukis kläder och ska nog snart gå och borsta mina tänder. Ska nog gå och lägga mig sen tror jag eftersom att jag är otroligt trött och inte mår så bra. Har en huvudvärk tablett i mig nu men det går nog snart ut så jag passar på att blogga nu annars kommer jag nog inte att göra det mer. Men nu så ska jag borsta mina tänder tror jag. Hoppas att ni har haft en bra onsdag allihopa.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behövde ju jeans gumman!!!! <3

2010-12-30 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0