JULLOV! (L)

Nu så har jag tagit jul lov och det känns helt underbart redan nu. Jag vet att min dag kommer att bli über mysig med Wilma och imorgon kommer det bli ännu mysigare och på söndag kommer det att bli hur bra som helst. Det kommer att bli den bästa helgen ever. Fult packat hela helgen med kanon männsikor runt omkring. Kan det bli så mycket bättre? Låt mig tänka... NEJ! Helt fantastiskt bra allså. Hihi men nu ska jag inte prata om hur underbar min helg ska bli utan om det som har hänt today. Sov hos Jossan igår med Julia och det var allmänt mysigt och trevligt med trevliga oh fina personer. Kollade på Robinson och entligen har Marcus åkt ut. Blev riktigt glad faktiskt. Idag gick Julia, jag och Jossan upp vid 06.00 men vi gick inte upp förens vid kvart över för det var riktigt mysigt under täcket så vi ville inte gå upp. Men efter lite prat gick vi upp och gjorde oss iordning för julavslutning. Vi fikade med klassen och var i kyrkan och lyssnade på många fina röster och sen tillbaka till klassrummet och vara med klassen. Slutade vid 11 tiden och åkte hem och bytte om till mjukis kläder och packade i det sista till mammsen. På tal om mamma ska jag gå och ringa henne nu faktiskt så vi hörs kanske bara kanske ikväll. Ha en trevlig & mysig dag.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: julia

Jättefint trädet blev då de '' lystes upp lite!''

Har du tagit kortet själv eller?

2010-12-21 @ 14:31:42
URL: http://juliaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0