Julkänslan Är Inom Mig!

Nu så börjar julkänslan krypa in i mig. Julgranen är färdig och är så fin, julstädat i mitt rum, damsugit, vattnat blommor, skurat golvet och dammat. Har hunnit med att spela en hel del Wii också med brodern min, riktigt roligt. Fast jag blir arg på Alle när han retar mig för att jag missar en boll när vi spelade basket. Men han ska inte säga någoting. Jag satt 17 bollar och han satt 2 och så skyllar han på att han inte brukar spela det spelet. Jaja, jag är i alla fall bättre än honom, hihi. Har hinnit ta på mig "julpyjamasen", gjort flätor i håret. Inte för att jag ska ha lockar i håret men iaf. Tagit fram julkläderna också har jag gjort. Men nu så blir det inte några långa inlägg mer för dagen för jag orkar inte skriva så mycket mera. Men jag ska hinna med att göra en Dagens Fråga och kanske, bara kanske en hiss & diss/dagens låt. Vem vet? Kolla in bloggen så kommer du få se, mohaha.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0