JÖNSONLIGAN

Ska nu krypa ner under mitt gosiga täcke och kolla på jönsonligan på kollo för det gick inte att kolla på sex and the city för att min fjärkontroll funkar inte för batterierna är slut. Och jag kan ju inte flytande engelska så jag kommer ju inte att fatta då eller hur? Så det får bli jönsonligan istället. Imorgon är det andra advent också och det är några som kommer att komma till oss och fika. Mysigt. Ska också plugga en hel del också. Har nämligen fysik prov nästa vecka så måste börja sätta igång med det nu. Vi ska läsa 27 sidor:s Men men, ska läsa alla imorgon och så ska jag läsa kemi och jobba klart diagnosen i matteboken så jag icke ligger efter. Dock gör jag det för att matte är så svårt men jag får bita i det sura äpplet och bara gå vidare. Hoppas att ni har haft en mysig och bra lördag så hörs vi imorgon. Då kommer bilder på my new room. Good night! <3

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0