Ikväll Blir Det Att Inreda Rummet:*

Har nyss ätit soppa och snart kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka ut till det nya huset och jag ska börja inreda mitt nya rum. Det kommer bli så roligt att inreda mitt rum. Ska tända massa ljus och göra det så mysigt. Skolan gick bra idag. Var bara lite seg på eftermiddagen. Vi fick reda på våra prov igår också och jag fick 35.5/36. Och det är jag riktigt stolt över. Lite surt att jag hade ett halft fel men det var för man skulle beskriva vad det ordet hette och det hade jag glömt att öva på. Men jag är stolt iaf. Ska packa i det sista till mamma nu och sen ska jag vänta tills mamma kommer. Så vi hörs senare läsare. Och ifall vi inte gör det hoppas jag ni får en mysig fredag. Ha det så bra så hörs vi när vi hörs.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0