"Hotell Gyllene Knorren"

Har nyss kollat på årets julkalender och vad ska man säga? Vet inte vad som kommer att hända men får väl följa några avsnitt och se ifall det händer någoting spännande. Var på öppet hus i skolan innan och det var väl mysigt. Hade först svenska och då gick vi en tips runda (fast inomhus som tur väl va) fikade och lyssnade på när några elever sjöng. Sen sist hade vi syslöjd. Kom hem runt åtta tiden och tvättade håret och gick sen och satt mig vid datorn. Ska snart gå och lägga mig tror jag för jag känner mig trött. Jag orkar inte gå till skolan imorgon men jag vill vara med på Lucia cup så då får jag väl stå ut med en lång tråkig torsdag. Men har riktigt bra vänner som muntrar upp mig så då blir det inte tråkigt. Men ska gå och sätta mig i soffan med en kopp teé nu. Hörs!

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Lucke

Go kväll! Vad göres? :)

2010-12-01 @ 21:52:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ida

ååh, missade!

okej, jag har väll egentligen passerat bäst före när det kommer till julkalender (18 år) men fan,älskar grisar, haha!

2010-12-01 @ 22:04:14
URL: http://musilova.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg! Och du... du får gärna "gilla" min blogg med! :D

2010-12-01 @ 22:09:39
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Julia (Svar Till Elmo)

Jag skulle åka till grekland i några veckor ;)



jag kan kolla på din blogg efter jag kommit hem från skolan! ha det bra elmo<3

2010-12-02 @ 07:24:19
Postat av: Julia (Svar Till Ida)

Man blir aldrig vuxen för julkalenderna haha:)



ha det bra ida<3

2010-12-02 @ 07:25:15
Postat av: Julia (Svar Till Lucke)

God morgon säger jag istället!



inte mycket äter frukost:)

2010-12-02 @ 07:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0