FYSIK!

Sitter just nu och pluggar på fysiken och det går faktiskt riktigt bra. Jag har läst alla sidor och kan alla TDS-Frågor förutom dom mörk blåa så dom får jag ta tag och öva på lite senare. Men jag ska öva imorgon också efter jag och mamma har kommit hem från Vetlanda efter lite shopping. Skolan var lite seg på morgonen men på eftermiddagen var det roligt. Först hade vi spanska och 2 timmars syslöjd och jag broderade klart min sak som min mormor ska få i julklapp så en julklapp = avklarad. Sen på eftermiddagen var det vollyboll tunering och det vart jätte roligt faktiskt. Fast mitt lag kom sist den första omgången och den andra kom vi näst sist men det var roligt ändå, hihi. När jag kom hem från skolan packade jag gympa väskan igen och sen gick jag och satt mig och pluggade från 16.00 tills nu så jag känner mig duktig. På torsdag sa jag ju att jag skulle sova hos Julia med Jossan men det blir att sova hos Jossan istället och basta och ha ansiktmask och smörja in oss med peeling. Låter som en toppen bra dag. Men nu ska jag äta så vi hörs nog senare ikväll.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens finaste<3

2010-12-15 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0