Fredag 10 December 2010

Förlåt för sämst uppdatering men det kommer jag att ändra på nu när jag har en data som inte är seg. Den datorn hemma hos mamma var inte så seg när man bloggade men den var ändå seg så jag ville helst undvika att vara på datorn. Men nu kan jag blogga igen. Har nyss gjort klart har hemma hos pappa. Skulle egentligen hitta på någoting med jossan men det kommer inte att bli av för att hon skulle till växjö. Men jag får väl göra banan och choklad har hemma istället. Men imorgon ska jag i alla fall va men Julia. Kommer bli jätte bra. Så blir att chilla och ta det lugnt ikväll och kolla på IDOL finalen och så ska jag plugga också. Läsa klart alla blad och så ska jag öva på TDS-Frågorna. Men nu ska jag ladda upp mina nya bilder så dom kommer att komma här på bloggen inom kort. Hörs senare bloggläsare. Hoppas ni får en mysig fredags kväll.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0