Dan Före Dopparedan:*

Idag har jag varit i kosta och handlat lite små saker till mig själv. Blev ett skärp, ett halsband och en väska. Nöjd med mina små köp. Hittade en bok som jag ville ha men jag hade tyvärr inte råd så jag får köpa den när jag har fått pengar. Ska snart gå upp på mitt rum och julstäda lite och sen ska jag plocka upp den rena disken som står i diskmaskinen. Visst är jag duktig? Sen ska vi klä julgranen och bara ha det mysigt med familjen. Och mammas sambo Peder har köpt en Wii också så jag och min bror ska spela det senare ikväll. Jag vet inte om jag tar kort på mina inköp men vi får se. Kanske inte lägger ut dom idag i så fall. Har ni sett den nya reklamen med Elvital shampot och balsamet? Det verkar jätte bra så jag tror att jag ska köpa det nu idag när mamma och jag ska åka och julhandla. Men nu ska jag julstäda som sagt. Hörs senare, ska jag försöka att hinna med.

/Julia ♥


JULMUST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0