Banana With Chocolate = Delicious

Har nyss ätit upp min banan med choklad och jag säger er att det var riktigt gott men jag blev riktigt mätt. Ska snart gå och kolla vidare på Böda Camping för jag glömde kolla på det i måndags. Så ska jag dricka julmyst till det också, riktigt mysigt faktiskt. Ska sätta igång att plugga med också. Glöm inte det Julia. Ska lägga ut det jag ska få i julklapp av min mormor med sedan och en till sak som jag önskar mig. Idag kommer det att bli riktigt mycket bloggning för jag har bloggsug. Men nu måste jag gå och fräscha till mig i munnen efter bananen med chokladen för jag känner mig inte så fräsch in the mouth. Hörs senare!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0