4 Advent♥

Idag har jag varit och åkt skidor i Viserum från 10-30-16.00 med mycket bra vänner och det har varit jätte roligt. Igår var jag i stan med Wilma och Tova och jag handlade bara ett par strumpor till mig som kommer att komma ut på bloggen så småning om. Sen handlade jag bara julklappar. Har bara några julklappar kvar som jag ska köpa på Torsdag när mamma och jag ska åka till Kosta och handla det sista innan julafton som är där på fredagen som alla redan visste i think. När jag kom hem från Dackestupet så kollade jag lite på tv:e och åt lussekatter och sen hoppade jag in i duschen och tog en lång och varm dusch. Ska snart gå upp och läsa mina Frida tidning och sen ska jag läsa min nya bok som jag har lånat från bibloteket som jag ska läsa över jul lovet. I fredags sov Wilma hos mig och vi hade det jätte mysigt. Kollade på Robinsson och pratade en massa och hade det allmänt trevligt. Men nu ska jag gå upp på mitt rum och tända ljus och läsa. Hörs imorgon!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0