3 Advent 2010

Sitter just nu hemma hos mamma och har fikat på pepparkakor och mjölk men ska snart åka hem till Åseda igen till pappa. Har sovit över med Julia och Jossan tills idag och vi vaknade vid kvart i 11 tror jag. Riktigt skönt att få sova ut. Igår kollade vi på Valentine´s day och den var riktigt bra. Jag följde ju med Julia till Vetlanda och det jag köpte var ett packet lösnaglar bara annars vart det ingeting. Men det var riktigt mysigt att vara inne i stan med Jullan. Jag kommer att ta kort på lösnaglarna såklart så ni kommer att få se dom. Men nu ska jag leka lite med min syster. Vi hörs kanske senare ikväll. Tror inte det för jag måste plugga. Men jag hoppas att ni har haft en bra söndag i alla fall. Och att ni har en bra tredje advent. 12 dagar kvar till Julafton nu!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0